středa 23. dubna 2008

Moje petrklíčové šílenství

Minule to ještě bylo o sněhu, ale teď už i k nám vážně dorazilo jaro. Každý rok mě znovu dostanou ty spousty květů a kytek a speciálně petrklíčů. Tolik petrklíčů jsem nikde neviděla a hlavně jsem na ně vůbec nebyla zvyklá, protože ty v Rakovníku rozhodně takhle nekvetli. A každý rok mě překvapují a potěší znovu. Nejdřív to vypadá, že snad ani nepokvetou, objeví se jich jen pár a to jen někde. A já vždycky znovu podléhám panice, že snad letos už nepokvetou, že zmizeli. 

Ale do týdne to příjde. A přijde to s obrovskou silou a nádherou - najednou jsou jich všude spousty, a to opravdu spousty. A mě pokaždé připadá, že to snad ani neni možný, aby jich vyrostlo tolik. A pohltí mě mánie, že je musím všechny posbírat. Ale to naštěstí nehrozí, nikdy je nikdo neposbírá všechny, naštěstí. Tak pro ty, kdo neměli možnost si utrhnout svůj vlastní petrklíč, tady posílám aspoň malou ochutnávku. Ať žijí petrklíče a hlavně ať nám dlouho vydrží takhle krásně každoročně rozkvétat.

Žádné komentáře: